ХІV учнівська науково-практична конференція «Інтелект ХХІ століття»
Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням,
їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче,
інтелектуальне життя
Сухомлинський В.О.
Щорічно з метою духовного, творчого, інтелектуального розвитку учнів, їх виховання в дусі патріотизму та демократичних цінностей у навчально-виховному комплексі «Любисток» проводиться учнівська науково-практична конференція «Інтелект ХХІ століття». Основними завданнями Конференції є виявлення й підтримка обдарованих дітей, залучення їх до науково-дослідницької та експериментальної роботи, формування в них активної громадянської позиції, виховання самостійності, наполегливості, вміння формувати власну думку.
Розпочалася ХІV науково-практична конференція виступом учнівського ансамблю «Мрія», керівник Пендюр М.В., з піснею «Рідний край», лейтмотив якої не тільки налаштував учасників конференції на творчу працю, а й підкреслив їх піднесений настрій. Конференція проходила в формі засідання двох секцій: природничо-математичних дисциплін (керівник – учитель хімії Попюк О.М.) та суспільно-гуманітарних дисциплін (керівник – учитель зарубіжної літератури Чебан Л.В.).
Учасники Конференції, секція природничо-математичних дисциплін, – Халус Іван, Фонарюк Валерія (9-А кл.), Дроняк Христина, Горбунова Катерина (9-Б кл.), Різун Лілія (8-Б кл.) – досліджували екологічні проблеми, безпеку харчування, імовірність випадкових подій, вивчення стовбурових клітин в Україні.
Секція суспільно-гуманітарних дисциплін працювала над вивченням питання українського менталітету – Васіна Наталія (8-Б кл.), Конституційних процесів – Федоряк Юлія (9-А кл.), мистецтва, культури та літератури – Харовська Неоніла (9-А кл.), мовознавства – Бричка Наталія (8-А кл.).
Виступу передує, звичайно, титанічна праця… Недарма Томас Едісон, американський учений, зауважив: «У геніальності тільки 1% таланту, проте праці – 99%». Як результат – упевненість у собі, самовдосконалення та самовизначення.
Результати
ХІV учнівської науково-практичної конференції «Інтелект ХХІ століття»
№ з\п
|
Прізвище, ім’я по батькові учня
|
Клас
|
Секція
|
Тема роботи
|
Диплом (ступінь)
|
1.
|
Халус Іван
|
9 – А
|
Природничо – математична
|
Імовірність випадкових подій
|
І
|
2.
|
Керницька Вікторія
|
11
|
природничо - математична
|
Харчові добавки
|
ІІ
|
3.
|
Фонарюк Валерія
|
11
|
природничо – математична
|
Стовбурові клітини – безсмертний потенціал людства
|
ІІІ
|
4.
|
Горбунова Катерина
|
9 – Б
|
природничо - математична
|
Продукти з вмістом ГМО: «за» і «проти»
|
ІІІ
|
5.
|
Дроняк Христина
|
9 – Б
|
природничо - математична
|
Електрика на службі людини
|
ІV
|
6.
|
Різун Лілія
|
8 – Б
|
природничо – математична
|
Безпека харчових продуктів
|
І
|
7.
|
Харовська Неоніла
|
9 – А
|
Суспільно - гуманітарна
|
Леся Українка і театр
|
І
|
8.
|
Федоряк Юлія
|
9 – А
|
суспільно - гуманітарна
|
Конституційні процеси в Україні
|
ІІ
|
9.
|
Васіна Наталія
|
8 – Б
|
суспільно - гуманітарна
|
Володимир Великий та хрещення Русі
|
ІІІ
|
10.
|
Бричка Наталія
|
8 – А
|
суспільно - гуманітарна
|
Мовознавство. Правила вживання розділових знаків
|
ІV
|
Учень сьогодні – юний цвіт нової України, перше покоління українців, народжених у державній країні. І якою буде ця країна – розвиненою чи занедбаною, знаною чи невідомою, освіченою чи малограмотною, толерантною чи невігластною – залежить від них, наших учнів.
|