ДНЗ-ЗНЗ "Навчально - виховний комплекс " Любисток" Чернівецької міської ради





Новини     Ваш профіль     Вихід     Вхід    Ви увійшли як Гість 

| Група "Гості" |       RSS

П`ятниця, 19.10.2018

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 390
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2017 » Лютий » 12 » Педагогічні читання в НВК "Любисток"
21:27
Педагогічні читання в НВК "Любисток"

У школі має бути вчитель, у якого можна черпати знання,

як воду з криниці, який вміє дослідити душу дитини

і серцем дійти висновку: добро має панувати в школі і ніякої байдужості.

         08 лютого 2017 року в НВК "Любисток" відбулися педагогічні читання - одна із традицій та невід'ємна частина методичної роботи закладу -  з теми "Творці гуманістичних педагогічних систем".  Метою заходу було підвищення науково-методичного рівня професійної компетентності педагогів, залучення педагогічних працівників до вивчення та аналізу педагогічних та філософських поглядів творців гуманістичних ідей у системі освіти.

         Відкрила педагогічні читання Дячук М.А., заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня, яка охарактеризувала сучасні гуманістичні педагогічні системи.    До уваги слухачів пропонувалися декілька науково-педагогічних досліджень: "Педагоги-новатори ХХ сторіччя, їх внесок у розвиток освіти" (Пянковська В.І., вчитель зарубіжної літератури), "Гуманістичні ідеї Галини Щукіної в епоху розвитку інформаційно-комп'ютерних технологій (Чевка Т.М., учитель інформатики), "Гуманно-особистісна технологія Ш.О.Амонашвілі" (Лазарюк С.Г., учитель початкових класів), "Сьогодення і педагогіка М.Монтессорі" (Тараско Н.М., учитель початкових класів).  Особливої уваги заслуговує дослідження учителя початкових класів Маланки Т.В. "Василь Сухомлинський про дітей з особливими освітніми потребами",  в якому  Тетяна Дмитрівна доводить, що вже на початку ХХ сторіччя проблема гуманного ставлення до дітей-інвалідів, так званих "важких дітей"  була чи не найактуальнішою; вчитель неодноразово підкреслила, що "діти з обмеженими можливостями повинні перебувати в атмосфері повноцінного духовного життя родини й навчального закладу" - це головна умова формування в дитини етичної життєвої позиції.

         Завершилися педагогічні читання переглядом епізодів із фільму "Сонце" про життя видатного українського педагога Василя Сухомлинського, гуманістичні ідеї якого є на часі й сьогодні: "моральний розвиток дитини є тією сферою, де панує безмежна і справжня рівність, де кожен, навіть найважчий учень, може досягти вершини, бути великим і неповторним. Основою гуманного виховання підлітка, показником його моральної зрілості, є ідеал Батьківщини. Моральна вихованість, духовне благородство людини у роки отроцтва досягаються тим, що дитина бачить світ через свій обов’язок перед Батьківщиною; найдорожчою для неї святинею є честь, слава і незалежність Батьківщини..."

         Гуманна педагогіка - це велика мудрість, у якій стверджується педагогіка Світла. Гуманна педагогіка - це та, яка наближає дитину до пізнання самої себе. А обов'язок учителя - дати радість пізнання, адже вчитель - творець, який дозволяє дитині відкрити самого себе. Саме вчитель і є носієм Світла.

Переглядів: 198 | Додав: sopetik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728

Copyright MyCorp © 2018
Використовуються технології uCoz